Stugan

hade tänkt dra in till stan träffa fredrik åså men tror det blir imorgon istället.
mamma vill att jag ska följa med till stugan ett tag ikväll och eftersom att jag inte varit där på en evighet så ställer jag upp för laget, haha hon kom även in nu och mutade mig med att det finns glass där.
Så ja, nu tvekar jag inte.
Ska utmana henne i kubb också och bara gosa ner mig!

Like it!

Eftersom att det inte är många av speciellt mina vänner i stan som aldrig har sett hur jag bor i järpen då det är en resa på sju mil så lägger jag upp lite bilder, så ni får en liten bild av hur jag hare här borta :)

Huset hemma i järpen


Garage

Här har ni lite smakprov

Kommentarer
Postat av: elin

åh va fint pytti :D (Y)

2010-06-14 @ 19:17:03
URL: http://elinviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0