Tisdag

morrnmorrn!
Tisdag och bortser man från att de blåser så är det helt okej väder ute..
de jag ska göra idag är att först ta en dusch sen ta världens segaste(!!) buss in till stan.
Klockan fyra har jag kör fram till sex och sen ska jag åka till lugnvik å träffa först mormor och morfar å sen fredrik!

Vill gå på stan och köpa nya kläder, men jag måste verkligen försöka spara pengar tills jag drar till Norge eller en eventuell utlandsresa senare. Blir de inte bättre väder än så här drar jag, någon som är på?


Här har ni en av låtarna vi sjunger på kören!


Kommentarer
Postat av: susie

jag vill också köpa kläder! men får inte pengar förän 25e :(

2010-06-15 @ 17:08:33
URL: http://susforpresident.blogg.se/
Postat av: amanda

Vi kan væl ta en sista minuten 10 Juli någonstans ? så ær du tillbaka 17 juli och har tid att åka hem å packa innan Norge :-)

2010-06-16 @ 10:45:23
URL: http://amandafernandez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0