Åre!

Kom på mig själv med väldens sämsta uppdatering här på bloggen.
Vet hur trist jag tycker att det är när andra uppdaterar dåligt och så gör jag det själv. Typiskt va?

iafl. Idag vaknade jag med världens dundrande huvudvärk, trodde jag fått cancer eller något. utan att ljuga.
Så mamsen kom upp med massa vindruvor till mig som jag åt i sömnen iprincip.

Senare, kanske vid två så bestämde vi oss (jag och mamma) för vad vi skulle göra dagen i ära och det blev en sväng till Åre för att bada och chillafett (haha) i bastuvärlden som de har där. Det var så otroligt skönt och uppfriskande med lite träning på det!

Sen har vi ätit världens godaste köttfärspaj och kladdkaka till middag...
Egentligen är jag rätt trött men har suttit och nördat "Dating in the dark, Svenska Hollywood fruar och glamourama" natten lång.

Förresten skulle jag vilja testa det där med att gå på date i mörkret. fan vad coolt. Någon som e sugen så äreju bara att höra av sig ;)



Jag är assugen på en utgång i Åre innan jag drar till Hudik på fredag.
Måste styra upp, Hanna hur blir det på Torsdag? snakkes.

Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: hanna

jag vill ju jätte gärna, dock har jag träning nu ikväll och vet inte när jag kommer hem :/ <3

2010-03-11 @ 11:32:13
URL: http://hbeckman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0