Äta kakan och ha den kvar?

såja, time för en film och sen sömn.
Ska titta på tur&retur, jag kommer ALDRIG växa ifrån att titta på en barnfilm innan jag somnar.
De är det ultimata. Tro mig och testa.

sen tycker jag att det är dags att inse att man inte kan äta kakan och ha den kvar.
Ett råd till en vän, som jag älskar. Ingen har sagt att det skulle bli lätt.

nä, filmtime för mig då. först måste jag kolla om jag har feber, håll tummen!
Förresten äre skönt med en lite kortare vecka nu, sen påsklov... ååh ge mig nu!



Kommentarer
Postat av: elin

fint kort på dig pytti! :) kan man inte äta och ha kvar kakan så köper man två kakor- Äter den ena och sparar den andra;) haha

2010-03-29 @ 08:33:37
URL: http://elinviola.blogg.se/
Postat av: susie

haha patricia man skaaa inte hålla tummarna för febern har jag ju sagt :)

2010-03-29 @ 19:53:57
URL: http://susforpresident.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0