Cimon i egen hög person.

Förresten måste jag säga att det är så sjukt kul att se hur många killar det är i Östersund som nu har klippt "Paradise hotel Cimon frisyren". Satt och räknade idag på skolan och många var det!

Än så länge har jag inte sett någon lika slående som Cimon själv.
Jag tror det är omöjligt, GÅR DET INTE?!.
Hittar jag någon som är lika snygg, sexig och CHARMIG som Cimon kommer jag krama mig fast som en igel.

Titta bara. en blick, sen är man fast!

Lever fortfarande på min kram från honom sen i Lördags.
HAHA.

puss och natt.


Kommentarer
Postat av: anna

men pytti han var ju ful :P haha

2010-03-03 @ 09:39:13
URL: http://annamarielle.blogg.se/
Postat av: anna s

men nej pytti han var ju ful :P

2010-03-03 @ 09:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0