felsms

jag sitter inne på felsms.com och dör av garv!
Tänkte göra som min vän http://elinviola.blogg.se och lägga upp några roliga felsms från sidan :)

Här har ni:

Till: Mamma
Sms: Hej. Vad gör du? Jag ligger och stoppar ananasringar runt kuken, så roligt har jag det. Du kanske vill hitta på nåt bättre att göra?
Svar: Inget

Förklaring: Skulle skoja lite med tjejen, mamma fick det istället. Hon tyckte väl inte det va så kul. Ps. Jag stoppade inte ananasringar runt kuken

/Kalle



Till: Min chef
Sms: Tjena. Måste berätta en grej sen. Min chef har nog inga kallingar på sig. Man ser kuken stå ut lite genom byxorna. Man blir ju sugen. :) Ring sen när du kan
Svar: Har inte du en man? Och vad glor du mellan bena på mig för?

Förklaring: Skickade inte till min väninna som jag trodde utan till min chef som inte hade kallingar. Att jag skojade med min vän om att jag blev sugen var ett skoj men chefen trodde helt klart på det.

/Tea


Hahahha. / pat

Kommentarer
Postat av: elin

hahaha älskar felsms:D bra tidsfördriv om man har tråkigt:)

2010-03-28 @ 23:21:17
URL: http://elinviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0