Fullrulle

jädransskit vad skönt jag sov inatt, i mammas stooora säng. Haleluuujah moment!
Bussen gick sönder påväg in till skolan, kom försent till mötet och sitter nu på lektionen innan lunch.
soft.

Nu så här mot våren så börjar man ju prata om studenten till tusen.
Men det samtalsämne som man inte kan omkomma är FORUM och nu har även snacket runt Näldens DANSGALA satt sprätt.
Livet är underbart som 18åring.
hade så roligt förra året på dansgalan så det blir utan tvekan en favorit i repris.


fina

jag och J

Grillade innan hos malin och Jonathan.

Mina och jag!

Haha denna bild får avsluta. Min favorit. Jag och Jonathan dansade till Jannez och bilden kom upp på deras hemsida. Charmigttttttttt....... !

nu blirä löönch.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0