Glasögonorm

Dagen började med en lång och skön promenad på storsjön i solen. Härligt!
Är hemma i Järpen och snart är det tid för Gomiddag innan Hockeyn kör igång kl.19.00!

Som jag sagt tidigare är det nästan krig här hemma när Timrå möter MODO.
Trivsam familj :)

Detta är nästan en vinna eller försvinna match för båda lagen. Personligen så tror jag att MODO kommer att spela en bra match ikväll, kanske inte som mot FBK då de vann med 10-3. Men en bra match kommer det nog att bli. Sen kommer de möta ett taggat lag på hemmaplan vilket kan öka risken till en förlust. MEN i detta allvarliga läge så är jag övertygad om att det kan bli en vinst..

Förresten så hämtade jag ut mina glasögon idag. Jag svimmade nästan när jag satte på mig dem, vilken skillnad!!
Har jag gått omkring med den där dåliga synen i flera år? Förfärligt.

Kanske kommer upp en bild senare. nu middag.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0