Guldkväll

ikväll har jag varit på "Guldkväll" hela kvällen med mamma och hennes kompisar.
Satan vad trivsamt och mysigt vi har haft det. Kvinnor över 40 är inte så pjåkiga ändå. Kanske är dem man ska börja hänga med? LÄTT... Och för er som inte har en aning om vad guldkväll är så är det en kväll när man sitter och tittar på massa fina smycken tillsammans som man sen (förhoppningsvis) köper. Och så lite fika på det.
Roligast med kvällen tycker jag var när "kvinnorna" ville sälja sina gamla förlovningsringar. haha rätt kul att få veta värdet på dem, vad karlarna spenderat på ringarna!

iafl. Nu är jag hemma, mätt och belåten och en jättefin ring köpte mamma åt mig.
Vet dock inte när jag ska få den. Överraskningar ni vet... jobbigare.



Börjar gruva mig starkt för det där med sommarjobb.......... åh. orkar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0