Lättnadskänsla

fy fan vilken lättnad.
I ettan var jag sjuk väldigt mycket, hade en infektion i kroppen som aldrig ville ge med sig vilket resulterade i att jag var borta mycket från skolan eftersom jag hade feber JÄMT.

Hann därför inte bli klar med en kurs och fick ett IG.
Jag har inte haft orken till att göra klart kursen men på sluter har jag gjort några uppgifter lite då och då efter skolan och idag, nyss, gjorde jag klart allting! FY FAN VAD SKÖNT det var när hon sa att hon skulle in på datorn och ändra mitt betyg...

Nu ska jag snart vandra till bussen, sen drar jag hem!
WIHO!


Kommentarer
Postat av: elin

grattis eller vad man säger:D

2010-03-16 @ 08:59:16
URL: http://elinviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0