Måndag morgon

HejHallå Dagboken!

Då var det måndag igen då, vilket betyder att man måste ta nya tag för att orka ännu en vecka av skolan.
Även fast jag sov bättre än på länge inatt så är jag fortfarande dödstrött och längtar verkligen efter bussresan hem så jag får sova någon timma, men först ska jag lägga mig i cancergrillen i en 20minuter hade jag tänkt. Är vitare än snön så det kan jag unna mig. Sen ska jag dra med mamma på lite träning hade jag tänkt.. Eller blir nog hon som får släpa med mig skulle jag tro!

Förresten har jag tappat räkningen helt om hur länge det är kvar till studenten? Har fortfarande inte riktigt förstått att det är min tur att ta den, så jag tar fortfarande inte skolan på största allvar... Fy skäms på mig själv.

 

Nä nu ska jag skriva lite MåBra Loggbok

/ Pat


Kommentarer
Postat av: anna s

80 dagar idag :D FÖR VI SKA TA STUDENTEN FÖR VI SKA TAAAA STUUUUDEEEENNNTEEEEN

2010-03-15 @ 22:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0