Måndag

Idag tog jag en LÅNG sovmorgon. Till klockan 2ungefär. Så nu sitter jag här med huvudvärk.
Alla andra är och åker slalom, men chansen att jag ställer mig i en backe när det blåser som det gör nu är minimal, obefintlig!

Mamma ringde nyss och sa att vi ska gå och träna sen.
Jag är inte pepp men man måste väl om man inte vill rulla fram innan man fyllt 20... Suck.

Annars, ikväll blir det Hockey. Skönt att vi har köpt hem säsongskortet nu så det är fritt fram att se alla matcher.
Då skulle det ju sitta fint om MODO håller sin slutspelsplats. Jag är nervööös!


Ännu en bild från 100dagars.
Jag är så avis på Hannas långa och fina hår :)
Sitter och drar i mitt så att det ska växa lite fortare, men lite längre har det faktiskt blivit sedan jag klippte det så allt är i sin ordning.. Hoppas på en fin längd till sommaren :)

Nu ska
jag ta ett bad och göra hårinpackning. Later fränds! / pat


Kommentarer
Postat av: hanna

men patricia, du har ju jätte fint hår och snart kommer det vara lika långt som mitt slitna! haha

2010-03-08 @ 20:55:34
URL: http://hbeckman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0