HOFFMAESTRO. Bästa kvällen i livet

Det här var verkligen en utav de bästa kvällarna i mitt jävla liv.
Satt med plastpappa och hans kompisar på hotellrummet när vi bestämde oss för att gå till "klubben" som finns på hotellet. Ställde mig längstfram vid scenen, lite åt sidan och ni kan inte ge er fan på vilka som började spela???
JO HOFFMAESTRO! (som jag egentligen skulle sätt i åre för några veckor sedan men kunde inte).

Trodde helt seriöst att jag skulle avlida, där gick jag in bakvägen och fick se en spelning med dem gratis.
Men det var bara början, inte nog med all ögonkontakt så kom Jens Malmlöf fram till mig och lät mig sjunga i hans mick. Under presentationen av bandet så sa han " Gå fram till en böna här inne och sjung en låt för henne"
Fram kommer denna man och

Tar mina händer och sjunger solo för mig!!

Ni kan ju gissa vem som höll på att svimma?
När konserten var slut kom nästan alla grabbarna i bandet fram och skakade hand och kramades.
Innan de gick sa de även till mig, två andra tjejer ioch några killar att vi fick komma på efterfest.
MEN DE SA ALDRIG VARS!!?? så nu sitter man här på hotellrummet halvdöd av lycka!

FY FAN VILKEN JÄVLA IMPULS OCH UNDERBAR KVÄLL!!! DET HÄR KOMMER JAG LEVA PÅ FRAM TILL STUDENTEN!!

Här har vi dem, jag är fortfarande blöt från deras svettiga  kramar. och jag älskar det.
Fan vad snygg dom är.


/ lyckligtjej.



Kommentarer
Postat av: malin

Men fyyyyyyyfan, lillavis man blev nu då =) Skulle ju dö lite lätt om det hände mig...

2010-03-14 @ 10:10:20
URL: http://malinerica.blogg.se/
Postat av: susie

hahaha, fy fan vad roligt!! :D

2010-03-14 @ 18:11:25
URL: http://susforpresident.blogg.se/
Postat av: fredrikö

men fyfan Patricia....! Kul :D

2010-03-14 @ 18:14:35
Postat av: elin

åååååh! pytti! jag är så glad för din skull! :D måste verkligen vara en upplevelse för livet! wow! :D

2010-03-14 @ 23:57:05
URL: http://elinviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0