En mes!

chekade in igår, fllyget går om nästan två timmar och jag ska in till flygplatsen nu. tar alltså sju min med buss härifrån och fråga mig inte varför jag åker in så tidigt när jag inte behöver.. jag är en mes helt enkelt och vill ha all tid i världen om något skulle gå fel.. en mes var de ja.

Blir en latte på jobbet och lite snack med syrran innan jag reser hemåt!
sov inte bra inatt, var så rädd hela tiden att jag skulle förvova mig och missa flyget. ställde klockan på sju för att stiga upp(haha vad trodde jag egentligen). gick upp 8, packade om väskan och tog en dusch och tills nu har jag bara dödat tid!

Här i norge när familj och vänner möter upp sin familj och vänner på flygplatsen så står de alltid och jublar och viftar med massa norska flaggor! Jag hoppas på samma välkomnande ikväll i järpen och i östersund på lördag!
förväntar mig att ni står där med en flagga i handen och glädjetårar i ögonen!
Deal? bra!

nej hörrni, 6min kvar tills bussen går och tio meter till busshållplatsen, stress!! ;)

HEJDÅ NOOOORGEEEEEEEEEE!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0