hemgång!

imorgon 10.55 går flyget till trondheim, sedan åker jag därifrån 16.50 HEM till ÄLSKADE jämtland!
jag längtar så sjukt mycket nu så ni anar inte!!! :) ni är såå saknade..

runt halv 8 kommer mormor och morfar och hämtar upp mig, sen ska vi hem och äta middag med hela familjen!
älskade familj, och resten av tiden ska jag försöka hinna träffa så mycket folk jag bara kan!
Antar att det blir endel under forum..

ska bli spännande att se om jag kommer att sakna Norge efter nästan två veckor hemma, eller om jag beslutar mig för att flytta hem ;)

nu ska jag sussa, måste packa lite mer imorgon och ta mig en dusch innan jag far!

puss, snar ses vi!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0