Honey i'm home

jag är ju hemma, för er som inte vet.
har de super, umgåts med familjen. festat med snygga tjejer och imorgon ska jag äta middag tillsammans med susanne, sen ska jag kolla på Bandy med niklas innan jag drar mot mormor och morfar! fullspäckat och roligt.

jag har även gått och blivit förkyld, mindre bra, hatar att inte kunna andas, snora och ha ont i halsen!
Men ska inte klaga, har de så bra ändååå!

FORUM närmar sig, snart snart snart och jag har inte ens fixat allt till aferskiin, känns ju halvbra om man säger så!
stressen då.. men ska nog gå bra ändå :)!

ska dricka te, fika å sen ska jag FÖRSÖKA sova, ska ju in till stan imårrn!

HADEEE!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0