Natt

Känns som om att den här månaden har rusat förbi, lite skrämmande att det snart är december och sen ett helt nytt årrrrrr. Jag är inte riktigt redo för 2011 än!

Annars så är allt fint här, lite hemlängtan har man ju, men det lägger sig mer och mer med tiden.
Sen har mina två favoriter slutat på jobbet också, nu är de inte mina arbetskamrater längre, utan nu är de något ännu bättre, två snygga norrbaggar som ligger mig varmt om hjärtat, fin vänskap! 
(dom är så fantastiska att man skulle kunna tro att de är från sverige *blink, blink*)
snygga ärom ocksåå, untz untz!



Maritziiia and Baoziii

Imorgon och på söndag är man ledig, aaaaawesome!
hörs hej!

Kommentarer
Postat av: Maritzia

du er herlig!

2010-11-28 @ 20:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0