lycklig

jag är så lycklig så jag blir lite rädd ibland.
ville bara säga det.

Iafl. Igår tog jag min röv och åkte in till Östersund för att träffa världens mest efterlängtade människa.
Susanne von Monthén! Det var ett kärt återseénde vill jag lova er alla.
vi gick en sväng på stan, har nämligen lite panik ångest inför forum, tredagars å tog nästan inte med mig några festkläder hem! Smart tjej..

Så vi strosade runt på stan gick inte så bra att kika kläder när man har massa att prata om
så istället gick vi på domus och handlade mat, godis + världens godaste julmust och laddade för en helmys-eftermiddag/kväll. Super gött å super mys hade vi. Gick och la oss vid 1.

Sussiee skulle på skolan, så jag tog tillfället att gå på stan, ensam.
Jag måste nog vara den one and only som ÄLSKAR att gå på stan ensam.

Köpte: 1klänning-149kr, 1stickad tröja-149kr, Ettlinne med spetts-129kr, 1kjol-99kr, Solpuder (tappade mitt förra i backen i lördags natt, helt förståligt men suddigt minne)-60kr, en deo-?kr, en tredagarsbiljett till forum-630kr stuga till forum-420kr och sist men inte minst köpte jag ett varsitt presentkort till mormor och morfar så de kan gå och äta lunch buffé tillsammans någon dag i stan :) -150kr!

gjorde iafl en VETTIG sak på stan och de va att gå och beställa ett svenskt visa-swedbankkort!
oootroligt trevlig tjej med bra service som hjälpte mig!!



Kommentarer
Postat av: susie

längtar redan till du kommer tillbaka :) PUSS

2010-11-11 @ 21:12:36
URL: http://susiemanthen.blogg.se/
Postat av: Anonym

här är en till som ÄLSKAR att gå på stan ensam, man får så mycke mer gjort då

2010-11-18 @ 18:11:25
URL: http://liinneab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0