BeerCall

Hej vänner!
Idag är jag ÄNTLIGEN ledig och då menar jag ÄNTLIGEN med storabokstäver. det är alltså tisdag och idag så blir det  BeerCall i Jessheim tillsammans med min gulleplupp marit!
Känner på mig att det kommer bli en ruuuulig kväll. (Beercall äger rum första tisdagen varje månad i jessheim här i norge)
Allting rullar verkligen på här nere, trivs bara bättre och bättre. har nog kommit över den där hemlängtan även om det tog lite tid.
Som det känns just nu flyttar jag inte hem på ett bra tag. Nästa hemresa blir som det ser ut i November, så då hoppas jag att jag hinner träffa så mycket folk jag bara kan, och då äre det ju forum också. Ni ska veta att jag sitter här som en fjant och räknar ner dagarna.
Kan inte sluta lyssna på den här låten heller. Är förälskad!
Juste, ikväll kanske jag färgar håret också, var ju snart ett år sedan sist, så ser ut som en råtta!
menmen.
Haaa D! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0