en vän

Tänk om jag ångrar mig och sen ångrar mig igen!

alltså vad är det egentligen med mitt humör? har det med åldern att göra att det är som en stor bergochdalbana?
jag vet inte. men nåt fel är det. trivs från fisken i vattnet till att jag knappt trivs alls.

Pernilla har varit hemma i sverige i helgen, hade det inte varit för henne så hade jag nog inte orkat med vissa stunder här iafl inte just nu. så om du läser detta, du är verkligen min guldklimp!

Jo
bbar imorgon och på fredag, sen är jag ledig på lördag under halloween och så jobbar Bao för mig på söndag morgon, vilket betyder att det blir utgång på lördag. Pernillas jobb ska ha halloween party och de får bjuda med sig en vän så då blev det ju jag som får följa, känner på mig att det kommer att bli riktigt roligt, speciellt då jag inte festar så mycket längre. då blire ju extra kul när det väl sker :)!
Bästa av allt är ju att vi får gå på systemet här i norge, no problemos då int!

nej, nu ska jag göra mig iordning för en dejt med Pillan!
Förresten hemgång om 8dagar som det ser ut.

ha det fint alla :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0