Ensam mamma söker

Kommer på mig själv att sitta och le på största möjliga vis när jag kollar på ensam mamma söker.
Sen kommer jag på mig själv igen när jag fäller en tår. ÄLSKAR DET PROGRAMMMMEEET!

de e mycket jobb för mig, har jobbar fleeeera dar i rad nu, tuffa och långa pass.
skulle egentligen vara ledig imorgon men chefen frågade om jag kunde jobba imorgon också och då hade jag ett litet krav. heheheh. Att jag för det första skulle få jobba sent istället för tidigt dagen efter OCH att få vara ledig på tisdag då jag egentligen jobbar. de gick fiiint och nu blire beercall i jessheim tillsammans med marit på tisdag :)!!(vi ska alltså ut och festa).

En annan sak som glädjer mig är att Pernilla flyttar hit den 10de oktober, plötsligt kändes allt mycket bättre.
underbart med en av sina närmaste vänner i stan.

fan hörrni. vad jag saknar er där hemma. ta åt er, allihopa. fan. tänk en ute kväll på olles, dansa så att svetten rinner och sen vimla hem efter en nattkebab.



PS. SUSANNE, I love U!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0