Lördag

om någon skulle se mig nu skulle den få sig ett gott skratt.
sitter här i vanessas kök/vardagsrum mitt på golvet på en filt.
det finns INGA möbler här. har varit här i en månad snart, och vi delar säng. eller ja typ en madrass på golvet.

ni kanske undrar varför jag inte är i centrala lägenheten i oslo, men det är inget jag tänker gå in på här men jag har mina anledningar.

lördag och är ledig, imorgon jobbar jag 12-20:00. soft pass måste jag säga.
jobbar med dom bäzta också.

vanessa sover, jag har varit ute med hundarna, har ingen mat så kan inte äta och funderar på vad jag ska göra ikväll. vanessa vill ut, men jag vette fan!

förhoppningsvis åker jag hem om typ 12(?) dagar.
håller tummarna.

pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0