Nya möjligheter

´Även fast busshållplatsen är PRECIS utanför huset, så gruvar jag mig så förfärligt varje morgon jag måste gå ut i kylan. snörar de hemma? har hört de. eller ja facebook säger ju allt. här är det kallllt om morgonen och på dan är det soligt så man kan ta mysiga höst promenader :)

precis hemkommen från ett jobbpass, matat hundarna och försöker att ta mig orken att gå på en promenad.
Om ni bara visste vilka planer jag och pernilla har framför oss.. det är nästan jobbigt att vilja göra så mycket, känns som tiden inte räcker till och ändå är man bara 19år... flytten till oslo har verkliigen blivit ett nytt stort kapitel i mitt liv, hur mycket möjligheter har inte öppnats? tusentals.

Nu en promenix i solen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0