tisdag

När den rätta dyker upp säger hjärtat till och då får huvudet säga vad det vill.

varit Ledig tre dar i rad nu, så obeskrivligt skönt.
imorgon sätter dock jobbet igång igen, börjar sju så ska nog funka bra.
dagarna man börjar sex är ju rätt olidliga.

igår var jag och pernilla inne i oslo och fikade med henned hyresvärdar.
så himla trevliga, önskar att det var jag som flyttade in där med henne, men det är det tyvärr inte..
vi fikade, snackade (de är ett par från sverige 91or de också) och det skrevs under kontrakt.
på onsdag flyttar pillan in och jag ska dit och hjälpa henne (hon har bara en väska) att flytta in
och sen ska hela huset + jag äta middag tillsammans. kos kos kos kos.

får se vad jag hittar på idag.. vill bara få hem mitt norska bankkort, visste ni att här i norge när man skaffar norskt kontokort så måste man ha minst 10 000 kr på kortet innan man får ett kort, nu har jag ju mer än så men det tar ju en jääävla tid att få hem skiten... iafl, är det inte lite knäppt?

Ska snart ta en promenix med hundarna, sen vänta på att pernilla ska komma hem.
konstiogt nog längtar jag inte hem längre, Oslo är verkligen en vacker stad.

Puss :)




Kommentarer
Postat av: susie

jo du längtar visst hem..lite väl?

2010-10-19 @ 23:14:08
URL: http://susiemanthen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0