rekord.

Jag har slagit nytt personligt rekord, sov nämligen 18timmar inatt.
kom hem till syrran efter jobber igår hade då jobbat otroligt intensivt de senaste dagarna.
Skulle hälsa på syrran, 18.00 gick jag och la mig i hennes säng minns knappt det för att jag somnade så fort och vaknade 12.00 idag!
sjuuuuuuuukt trött, ni kan ju bara gissa!

längtar tills November då ska jag äntligen få åka hem, hemlängtan är enorm.
Jag hoppas att oktober månad kommer att gå lika fort som september gjorde, aldrig i hela mitt liv har tiden gått så fort som den gjort den här månaden. Bra eller dåligt. I don't know.

nu blir det lite mer tv innan jag ska sussa, jobb imorgon!
Puss, fina ni!


Kommentarer
Postat av: Anonym

huvva, efter 18 timmars sömn mår man ju bara dåligt haha :)

2010-09-29 @ 18:23:31
URL: http://susiemanthen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0