ska bli bättre.

okejjj, jag ska och måste bli bättre på det här med att blogga.
Lovar. ska.

Igårrrrr var det en riktigt kult kväll, jag, alexandra, marit och amanda började att förfesta här hemma hos oss i lägenheten. vi hade det allmänt mysigt och helt ärligt minns jag inte när vi drog härifrån, men helt plötsligt satt vi i en taxi mot xlnt, amanda å alex drog vidare och jag och marit stannade kvar och hade det riktigt roligt!
dansade, blev filmade av tv:teamet, träffade snygga norskar å hade de allmänt gött.

förresten, visst äre roligt att man kan sitta dagen efter och helt plötsligt komma på någonting sjukt eller extremt roligt som hände under kvällen... iafl, så blev det för mig nyss så nu sitter jag här och garvar för mig själv.
tänkte bara säga det eftersom ni undrar.

En ruuuuuuulig kväll igår, och ikväll får man se vad kvällen har att erbjuda. de andra ska ut igen men jag vet inte om jag har ork eller lust. skönt att man har svenska fyran, är det någon bra film på tv blire en trekant med tv:n och chipsskålen!(missuppfatta inte).


världens sötaste marit!



Kommentarer
Postat av: Marit

Åååh, så søtt at du la ut bildet av meg:D

2010-10-02 @ 13:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0