sliten, jovisst!

fick mig ett gott skratt när jag såg mig själv i spegeln när ja vakna.
slitnare tjej..
kom hem runt 00 inatt, kunde inte somna förrän 3  och klockan stog på 5.30!
är snäll och jobbar för syrran idag... fråga mig inte varför!!
skulle börja sju men går inga tåg så är framme 8 istället. nu ska jag lägga mig och gosa med hundarna så länge.

igår vare förresten en kund som fråga vad jag ska rösa på i valet? eh okej.
tydligen så äre massa snack om att sverige ska vara med och bestäma över norge för att det bor så mycket svenskar här! hahaha.
har sagt det förut och jag säger det igen, norge-sverige borde vara ett land. De har pengarna och vi har hjärnan!

hejdå

PUSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0