tjena alla fans

Tjena alla fans!!
fått massa: sms, telefonsamtal, mail å annat skit om att jag ska börja uppdatera bloggen bättre. JAG ÄR JU SVERIGES STÖRSTA BLOGGERSKA HALLÅÅÅÅÅ!
eller så inte. jaja susanne har iafl sagt att hon vill att jag ska uppdatera här så gör det för din skull fisprutt!

mina dagar består mestadels av de där som kallas jobb. därför orkar jag inte uppdatera så mycket, vem vill läsa om när jag står och säljer baguetter till kunder hela dagarna? ingen.

igår vare en mysdag iafl. gick på stan med syrran tog en kaffe och mötte upp en vän till henne som precis flyttat till oslo och hans vän. trivsamt vare allt.

annars då, funderar på att bli nunna eller nåt liknande. på kärleks fronten står det stilla och blir inte speciellt mycket festandes för min del längre så träffar inte så mycket folk. förut var det ju varje helg man var ut men nu har jag tappat lusten vilket jag tycker är rätt skönt.  men när jag kommer hem igen till alla underbara kommer det såklart bli ändring på den saken.


HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: susie

jag vill läsa om dina baguetter, hihi!

2010-09-17 @ 09:32:07
URL: http://susiemanthen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0