Godkväll

hej babes!
åkte in till jessheim förut för att handla lite, va klar på typ 5minuteer och sen gick jag runt där i butikeni fan en timme tills bussen skulle gå.. kände man sig lite små mobbad sådär.

ikväll har jag ätit lite onyttigt, hängt med vanessa, vi har kikat på "Den bästa sommaren" asbra och gissa om vanessa låg och grät mycket på slutet, HEHE kul att se..

Nu ligger jag i vanlig ordning och väntar på att BigBrother ska börja.
ÄLSKAR det, ligger och skrattar heela tiden å sånt älskar ja, sjuka människor är kung :)

imårrn har jag tagit på mig en extra vakt på jobbet, vill inte känner jag nu.. kommer bli mycket jobb i April men desto mer pengar och de tackar inte jag nej till!!

hoppats ni har lurats riktigt mycket idag också, april april!


Blir inget sånt här för mig i helgen, buhuuu.
/ P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0