Neeiii

tiden gick fort på jobba ida, gillas.
men mår iiiiiiiiiillaa känns som jag har magsjuka eller nåt sånt på G. INTE KUL.

Joo susanne, angående nya huste jag ska flytta till, det är ett stort fint vitt hus som jag kommer dela med en kollega, en svensk kille och en tysk tjej, huset är JÄTTE fint och ligger utanför oslo.
ska lägga upp bilder på det sen när jag har flyttat in riktigt :)

Imorgon är jag ledig, så då ska jag fixa lite i nya rummer och sen så ska jag ut och festa med Pernilla och Louise inne i Oslo, ska bli sjukt kul.

/ P



funderar på att bli ljushårigare igen till sommaren, vad tycker ni?
dock INTE den grisfula färgen jag har på bilden ovan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0