snart :)

somnade runt tio och vaknade runt 12 idag... fortfarande sjuk men febern är nästan borta.
Skönt :) tänkte ju dra in till Oslo idag.. vill köpa skorrrr. vet att jag inte ska slösa pengar
men eftersom mina absoluta klakkisar gick sönder förra sensommaren så känner jag att det
verkligen är påtiden för ett par nya. de är jag värd tycker jag.


som det ser ut just nu åker jag hem om 2dagar och är hemma på riktigt om 3.
då fyller även mamma 49år. hela 49år. inget hon ser ut som om jag får säga det själv..

fina mamma

i turkiet :)

Hon är söt min mamma.

måste på affärn idag, har ju inte kunnat köpa mat på 4dagar tack vare påsken.
har knappt förstått att de är påsk... inte sett en endaste kyckling eller nåt :(

nu ska jag rycka upp mig lite och ta en dusch.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0