världens bästa

Jag minns när jag först började på gymnasiet.
Jag minns mycket väl den första dagen hur vi skulle sitta i en ring i vårat "hemklassrum" och göra en kort presentation om oss själva. Jag minns att jag tyckte att alla verkade så otroligt fina och trevliga. allt var ju så spännande och det var ju bara Hanna som jag kände sen tidigare i klassen.

sen var det ju en människa, som jag fastnade extra mycket för. som jag bara kände direkt att WOW vilken fin och trevlig tjej. det sa typ "klick". haha. och det var den människan som skulle komma att bli min bästavän.

minns så väl när vi träffade på varandra på donken några dagar eller någon vecka efter skolstarten och vi började prata och innan någon av oss skulle gå därifrån så frågade  hon om hon kunde få min MSN, såklart fick hon det och där började det liksom :) fick den bästa vän man kan tänka sig. en av de människor på denna jord som står mig allra närmast och det är helt fantastiskt kan jag tala om för er, att ha en sånn vän.

det var väl snart fyra år sedan vi träffades för första gången 16 små år var vi och idag fyller denna underbara människa 20år. tiden går så läskigt fort.
ett stort grattis till dig Susanne, hoppas du får världens bästa dag. saknar dig nå sjukt.





du är den bästa :D

Kommentarer
Postat av: susie

älskar dig så jäkla mycket, min otroligt fina vän <3

2011-04-11 @ 14:37:37
URL: http://susiemanthen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0