what if

what a day.. eller. ja. det har väl gått helt okej på jobbet idag om man bortser från att jag mått så jävla illa.
tänkte på det när jag stod på kassan, vad ska man göra om man plötsligt vill spy? vända sig om och spy ner i papperskorgen medans kunden ser på eller spy rätt över disken, typ på kunden? man kan ju liksom inte styra det riktigt..

hoppas innerligt att det blir bättre tills imorgon och på torsdag eftersom jag jobbar även då.

Nu ska jag invänta bigbrotherrrr och spise litt frysta jordgubbar.. mmh de e så gött.

puss / P


sisters.

Kommentarer
Postat av: susie

hallååå berätta om det där nya huset du ska flytta till?! varför ska du flytta? vilka ska du bo där med? ligger det i eller utanför oslo? nyfiken juuu :D

2011-04-06 @ 11:07:13
URL: http://susiemanthen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0