wtf

Okej nu blir ja flyförbannad. igår när jag skulle till jobbet så gick jag utanför dörren och såg hur det SNÖADE!?
WTF?!?! ne men va fan hörrni, är det liksom naturen som ger igen på oss människor för att vi har misshandlat den? think sooo...

Jag är ledig idag, gött va? tänkte ju ut och springa men det är grått och tråkigt så jag funderar på att bränna lite pengar istället.. mycket roligare ju. ni får börja hålla lite utkik här på bloggen för jag har börjat bli lite peppad att blogga igen, ni vet ju att de där kommer och går..

Lyssnar på Lasse och melissa och längtar till sommaren.
och vårforum. inte.länge.kvar.nu. YIPPIWOWO!


Innan ett skrattanfall därav den ofantligt snygga minen.

Tack för mig / p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0