BUS!

har verkligen kännt mig blek och ful den senaste veckan.. eller veckorna.
speciellt i ansiktet.

föör någon månad sedan köpte jag en jätte bra brun utan sol för ansiktet på apoteket
som jag började använda, när jag är brun så använder jag inte mascara om jag inte
ska göra nåt speciellt och med den här bus så blir man sommrigt brun å slipper sminka sig mer.
en lite rödrouge kan vara fint på iofs.

så efter att inte använt den på ett tag så invigde jag den idag igen och smörjde in ansiktet 3ggr (de är en sånn som blir brunare och brunare ju mer man smörjer.)
och har fixat mina ögonbryn å duschat håret riktigt bra. känner mig mycket fräschare nu än vad jag gjorde tidigare idag om man säger så...

så ett litet tips till er andra som också är vitare i ansiktet än kroppen under vintern. den va inte speciellt dyr heller tror den kostade runt 60-80kr eller nåt. iofs en liten tub, men värt de :)

tyvärr minns jag ju inte namnet på den men kan visa de senare ikväll med en liten bild också!

nu ska jag till stan, puss lovers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0