ge mig lite tid,tack!

Idag har jag inte haft en asrolig dag precis.
sov rätt länge sen hare bara varit tv å hjälpt mormor lite med å bära tvätt.
ska snart förbi OK å posta ett breeeeeev så jag får pengar från
försäkringskassan. hatar alla dessa papper...

imorgon så tar jag och mamma våra pick och pack å drar till Umeå.
blir där tills på lördag.
Amanda min storasyster ska ha konsert med skolan och det är hennes allra sista
vilket man inte vill missa.
Antar att de blir lite party på fredag också!!

Räknade att det är 22dagar kvar nu tills jag och vanessa åker ut å reser.
blir borta i umeå tills lördag, sen äre stress när de gäller alla julklappar å sånt.
sen julafton nästa helg och sen nyår och så åker jag.
känns som det är så många jag skulle vilja träffa innan jag drar men tiden räcker inte riktigt till
ibland.

jaja, mamma tjatar på mig nu. ut å posta breeeeev och köpa gotta till bussen.

puss lovers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0