Torsdag, snart fredag

har ätit sååå mkt dom senaste dagarna, hemskt.
men så är det när man har främmande...
man gör ju inget annat då, speciellt inte då man är hos mormor och morfar.
idag har vi spenderat en fin dag i stugan

har varit på hockey idag också, Järpen vann.
imorgon står det mellan att kolla på anton och victors hockey match eller att se Idol.
svårt val :S NÅÅÅÅÅT! självklart går hockey före allt, speciellt när de är bröderna mina
som spelar. dom har ju blivit så duktiga också!!

men, en lugn och skön helg väntar. har ingen lust att dra ut för 5öre i helgen. vill bara
myyysa med mina nära och kära.
på Lördag så ska jag nog vara med hanna i mörsil, hon ska köra åt hennes mor å far
som ska på fest och då passar ju jag på att vara med bästis, såklart :)

klockan börjar ju närma sig halv 12 nu, så ska kolla på skavlan eller sex and the city.
sen försöka sova.

fredrik (världens bästa) har tipsat mig om att somna till en serie. eftersom jag kan ligga i sängen
i TIMMAR och bara tänka på massa saker hela tiden vilket gör mig galen. så ska testa de nu.

PUSS och godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0