Åre

idag har jag varit i åre, tänke shoppa loss lite. men kul att det finns typ 1butik med kläder som inte kostar skjortan.. fick bli lite smått och gott på kicks istället, lika bra de!

kunde verkligen inte somna inatt, så sjukt varmt och kollade på klockan när den var närmare fyra. + en kattunge som är världens busigaste och anfaller vid varje liten rörelse.

nyss ätit middag och nu väntar jag på att mamma ska komma hem, sista kvällen nu för imårrn åker jag tillbaka till Oslow, finns en positiv sak med att åka tbx och ja det finns bara en. och det är att doggsen Rocky och Lexi snart får valpar, hur ska jag lyckas att lämna dem när vi flyttar?
Mamma Lexi till vänster och Pappa rocky till höger.
Bästa hundarna i världen.

Kommentarer
Postat av: susie

får ont i magen över att vi aldrig träffades..

2011-01-04 @ 20:50:55
URL: http://susiemanthen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0