inte okej.

alltså ibland är det verkligen lite tant varning på "lilla" patricia.
ikväll drog vi flickor iväg till en krog/café här inne i Oslow, tänka ha lite kvällskos (eventuell utgång efter) och bara snacka massa strunt. (alla tjejer förstår vad jag menar). Alla beställer Öl och goda drinkar, åsså jag. där sitter jag som nyktra agda på 87bast eller en dålig version av blondinbella (innan hon börja festa varje dag *blinkblink*) och är så där onödigt förståndig. Köper inget, smakar inget bara sitter där och tittar på klockan och säger minst i varannan mening att "nä men det kanske är dags att tänka på refrängen". Det är då alla kollar på mig då där läskigt ni vet... om blickar kunde döda... vilket fall. när jag verkligen inte orkar mer så önskar jag mina kvinnor en fortsatt trevlig afton och sen vänder jag mig om innan jag går ut från krogen och säger "Ta det lungt ikväll nurå tjejer". Observera att de är 23år och jag 19.

gick och köpte mig två bananer och choklad istället (Choklad=blondinbella) och nu hänger jag fett här i bloggen (blogg=blondinbella).

Med detta inlägg kan vi konstatera att
1. Imorgon ska vi ha middag och utgång(om jag orkar). och då ska jag parta som den partysvensk jag föddes.
2. Jag och blondinbella har mycket gemensamt.

förlåt för dålig uppdatering, men jag är zå bizzy.

nuss och klem

Kommentarer
Postat av: susie

hahaha! tror du håller på att bli mig

2011-01-14 @ 17:56:31
URL: http://susiemanthen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0