Love the way you lie

Idag har jag tagit tag i mig själv.
Vaknade och åkte in till Jessheim där jag fixade med det där skit-skattekortet.
Åkte och handlade, tog bussen hem. Sen bakade jag och vanessa jätte gott bröd tillsammans, gick nästan på en timmes promenad, tittade på dokumentären "100 dagar" (om sverigedemokraterna i riksdagen), åt brödet, slappade lite, lagade grönsakssoppa, målat naglarna, röda och nu ska jag snart noppa brynen och ta en dusch!
vuxe-e-e-e-e-e-n poäng till patricia idag, kanske en liten applåd också? tack tack.

är
alltså ledig idag och imorgon så då ska jag ta lite sol med vanessa. Behövs verkligen kan jag tala om för er.
matchar snön rätt bra...

Jobbar onsdag, är ledig tor-fre. HALLÅ jag kommer aldrig lyckas spara nå pengar om jag typ aldrig jobbar.
*suckar*.

Love the way you lie

Kommentarer
Postat av: susie

äsch stressa inte upp dig över det, du kommer ändå jobba i princip hela livet så ta vara på det lilla ledigt du får :)

2011-01-18 @ 15:48:26
URL: http://susiemanthen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0