jag vet hur du ser ut i inga kläder

Leeeeeeeeeedig. och fick en FIN lön idag. gillas.
så har lagt in massa pengar på mitt sparkonto. och ska försöaka att inte slösa så mycket de sista dagar jag är här.
så jag kan leva sommaren med gott samvete.

MEN igår fyndade jag verkligen. ett par superfina byxor/tights som hade kostar 1300kr men köpte dom för 100kr!

sjukt att jag kommer hem om mindre än 3 veckor. jag har börjat få liiiite ångest över att jag inte kommer att ha någon inkomst i sommar, så hoppas att jag får tillbaka på skatten nu i juni också. de är pengar som jag bara kommer spendera på vad jag vill.

Kan inte sluta lyssna på Veronica maggios nya album heller. sjukt bra. längtar tills man får se henne på yran.
och tills jag fyller 20 dagarna innan. åååh det kommer bli en bra sommar.

Ikväll ska jag in till Oslo, blir laserhallen och sen möjligtvis en utgång.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0