med blandade känslor

idag är det exakt 2veckor kvar tills jag kommer att lämna norge och flytta hem till Östersund igen.
och det är mycket blandade känslor vill jag lova. Jag har velat flyttar hem en väldigt lång tid.
men har haft så otroligt roliga stunder här borta, och fått lära känna fantastiska människor som det inte kommer att bli lätt att skiljas från... samtidigt vet jag att jag kommer att kunna pusta ut och må så bra när jag kommer hem till alla nära och kära.

får ONT i magen och gråten i halsen när jag tänker på att behöva lämna mina FINA vänner jag fått här borta. utan er hade jag inte klarat en dag.

Ni får hela norge och mig att glittra.








saknar er redan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0