Drömmar

en sak jag har tänkt på är det där med drömmar man har i livet.
att ha en dröm och ett mål ska ju vara något positivt
men för mig har det nästan blivit tvärt om. jag har rent av börjat bli stressad och känner lite panik över allting som jag vill göra. av alla mina mål och drömmar. känns inte som att livet räcker till.

Vet att jag måste ta en sak i taget och börja med en sak. men de är lite svårt. är en sånn som vill göra ALLT kul och vill att allt ska hända NU. kanske både  är positivt och negativt.

älskar att drömma men det är en konst att förverkliga dom, men det är ju en del av charmen.
ska bli spännande att se vad jag kommer att göra härnest :)



När jag var 15år och skulle välja linje inför gymnasiet visste jag att jag ville gå en utbildning jag först och främst skulle tycka var rolig, ville inte plåga mig själv i tre år. sen hade jag en dröm och det var att under gymnasietiden få åka utomlands och jobba. de var egentligen mitt mål och jag gjorde det. bilden nedan är från när jag och min vän linnéa åkte till mallorca för att jobba på ett hotell där. de va lite kämpigt i början men fan va kul det va, ångrar det inte en sekund.


mitt nästa steg var att flytta till norge och det är jag ju uppe i just nu.
jag tror på att man kan göra precis vad man vill. stora saker som små.

pusss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0