En storasyster och bästavän

det blev en jävlarns lång sovmorgon för mig nu. 12.20 vaknade jag i ren panik.
sitter nu och lyssnar på en av min storasystrers låtar, visste ni att min storasyster amanda är riktigt duktig på att spela, skriva musik och sjunga? jag är oerhört stolt ska ni veta.
ska lägga upp en låt här i bloggen någondag men vet inte hur man gör just nu..
Riktigt begåvad. och inte nog med det är hon nog den ROLIGASTE människan som finns.
inte många som jag skrattar så mycket med som med henne, ahh syskon är det bästa som finns.


amanda.

nu SKA jag fixa min forum outfit, vad äre med mig egentligen.
hatar stress men utsätter mig för det ändå.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0