inte ett skit

irriterande, hade inte ett skit av det jag behövde på kupan så blev till att ringa morfar och mormor.
dom hade nog allt jag behövde till imorgon, tack ni är bäässttt.

gick på affärn med mamma istället köpte två par strumpbyxor och sånna där kort korta sockar ni vet?
kan inte förstå att det är forum IMORGON redan. tiden har gått fort.

appropå fort så har min tid här hemma gått för fort. nu äre bara en vecka kvar max innan jag åker tillbaka till Norge.


denna donna skulle jag egentligen träffa idag.
men jag har inte mycket tid över ikväll så det får bli på söndag eller
måndag, längtar så sjukt mycket efter denna snygging och hennes dotter.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0