lite nytt

har haft den bästa tiden på länge här hemma i östersund.
har varit på den bästa efterfesten i mitt liv. mer än så säger jag inte om den.
träffat dom bästa tjejerna som finns.
träffat fredrik, slappat och hängt hos mormor och morfar å bara njutit av att vara hemma.

just nu fixar jag mitt afterskii outfit till forum, ute i sista sekund som vanligt men HOPPAS den blir någorlunda bra iafl.

Inte länge kvar nu till forum. ska bli kul att träffa massa vänner och bekanta där borta som man inte sett på ett bra tag nu.

och största tacket till Alva som fixat min blogg så fin. lite på tiden kände jag :) tack du är bäst!

/ fernandez



vad häbde förresten med de fina vädret???
det snöade idag??? inte OKEJJJJ!

Kommentarer
Postat av: Alva

Att jag är! ;)

2011-05-04 @ 07:40:21
URL: http://alvahappe.blogg.se/
Postat av: Bodypalace

härlig bild ;)

2011-05-04 @ 08:11:40
URL: http://bodypalace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0