smått och gott

är lite osäker på om jag kommer bli nöjd med min outfit jag ska klippa och trixa med här hemma
så snart blir det en snabbis på kupan med mamma, där kan jag säkert hitta nåt bra.

igår köpte jag även massa behövliga saker. sånt man alltid behöver men aldrig har.
Eftersom jag målar naglarna oftast flera gånger i veckan köpte jag ett bra

nagellack-borttagare
hårnålar
- vart fan försvinner dom?
hårspray- la ner de där med hårspray för några år sedan (missbrukade det när jag var 16), men nu har jag börjat lite igen när jag drar ut.
shave gel - ett måste kan jag tycka.
Blucher

sen hittade jag även tre nagellack i en påse, jag är kär i nagellack och har säkert minst 50 olika nu.
brukar nästan alltid köpa ett varje gång jag är ute och shoppar, något som tyvärr händer lite för ofta
men kläder är nog det bästa som finns.



godis för mig.


Kommentarer
Postat av: Lillamanda

Ååh, du kunde fått hårspray av mig! Har fleera men bara en ja använder och det är inte till håret. :p

2011-05-04 @ 18:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0