Asien

imorgon ska jag vaccinera mig.... gillar då INTE sprutor men är faktiskt inte nervös.
ett under har slagit in?

nu har vi hittat resan vi ska boka och är säkra på. skönt.
så fort vaccinet är klart så bokar vi!!!
gaaaaah 3 månader i Asien, jag är TAGGAD!!!

för er som undrar vilka länder vi ska till såååå :

Thailand -> Filippinerna -> Bali - Malaysia -> Thailand -> Hem.
om det blir exakt den där ordningen vet jag inte,
allt som är spikat är att vi börjar och slutar i Thailand :)



mmhmm!!!

om det är någon erfaren Asien resare som läser min blogg så kom gärna med tips
på ställen att åka till, bra hotell osv.
gärna saker man inte får glömma att ta med siiig under dessa 3 månader!

åh, lycka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0