jobb

då har jag jobbat igår och idag. idag frågade dom om jag vill jobba imorgon och på fredag också.
självklart så sa jag ja
nästan
en hel arbetsvecka denna vecka alltså. längesedan sist.

sitter här i min ensamhet å överväger om jag ska kolla på bonde söker fru ikväll eller inte.
börjar ju sju imorgon som jag gjorde idag och åker hemifrån strax efter 6 för att hinna till Ängsmon.

mormor och morfar kommer snart hem + mormors bror och hans fru. så är nog bäst att man sover då
innan man börjar bli social med dom och spelar kort halva kvällen eller nåt.

nä. nu ska jag gå.
puuess!


Kommentarer
Postat av: Elina

Hej Patricia!



har en fototävling på bloggen nu temat är "Höst", skulle vara jättekul om du ville vara med!

Checka bloggen för mer!



//Kraam ELina! <3

2011-11-03 @ 13:14:51
URL: http://elinaaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0