julkänslor?

försökte göra en mobilblogg igår, eller inatt.
gick inge bra.
la mig trött som en häst vid 11, läste lite och sen när jag släkte lampan och skulle sova
så somnade jag inte förrän 3!
sjuuukt störigt.

har precis ätit världens godaste avocadosoppa som syrran lagade ihop...
funderar på om jag ska tona mitt hår.
jag ääääär galen men min färg är HELT urtvättad. första gången de
gått så fort... sen köpte jag 2 toningar förut som var rätt röd/bruna.
spännande.

annars ska jag träna, för tredje gången denna vecka. bra gjort av mig.

Känns sjukt att de är advent på söndag.
jag har ingen julkänsla för 5öre. och igår när jag gav som förslag att vi
skulle lyssna på julmusik så fick jag ju dissen av alla...
kanske är för tidigt för de?

de bästa med advent och jul är typ musiken för mig. jag ÄLSKAR ju
musik och jag ÄLSKAR ju att sjunga och tycker de är så mysigt
att sjunga jullåtar... speciellt när vi sitter hela familjen och spelar
gitarr och sjunger massa fina jullåtar tillsammans. mmhh.

de finns en så sjukt fin NORSK julsång som jag ÄLSKAR.
ska ladda upp den här i bloggen sen så ni får höra.

nää nu blev jag sugen på att baka julkakor!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0